donderdag 18 september 2014

Tip; Melk als laminaatreiniger

Bij het lezen van deze titel denk je misschien bij jezelf; melk!!? Werkt dat echt?
Ik kan je vertellen dat dit inderdaad werkt, omdat ik het zelf heb geprobeerd. Toen mijn vrouw en ik verhuisden naar onze huidige woning en er een laminaatvloer in legden hadden we nog geen idee van de problemen en de ellende die ons te wachten stonden met de vloer in kwestie.
De kwaliteit was om te huilen zo slecht. De vloer leek zelfs te zweten waardoor er eigenlijk altijd een vies, vettig laagje op leek te staan. We konden zelfs op blote voeten over de vloer glibberen, maar dat voelt natuurlijk niet prettig onder je zooltjes.
Toen kreeg ik echter een tip van een goede vriendin. Ze raadde me aan om een klein beetje melk te vermengen met heet water en daar de vloer mee schoon te maken. En waarachtig... het werkte! Eindelijk leken we onze strijd met de vloer te hebben gewonnen.
Waarschijnlijk heeft het succes iets te maken met de zuurgraad of de bacteriƫn in melk. Waar het ook precies aan ligt, onze voormalig vette vloer wordt er weer heel mooi en zelfs glanzend van! We hebben zo dagenlang plezier van onze schone, glimmende vloertje.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Vertaal / Translate